среда, 27 февраля 2013 г.

Հառլեմ Շեյք :)


6 комментариев:

  1. Anjela jan du es videoner@ vor cragrov es montaj anum?

    ОтветитьУдалить
  2. movie maker հասկանալի չի...հիմա ինչքան հասկացա ես աղջիկը վիդեոբլոգերա չէ՞..Անժելա ժամանակն է, որ ավելի լուրջ ծրագրեր անցնես ու սկսես ավելի հետաքրքիր վիդեոներ պատրաստել, որ մարդկանց ավելի հետաքրքիր լինի ու կսկսեն քեզ ավելի շատ սիրել: Հիմա կարող ես մտնել այս լինքով՝http://mskh.am/am/taxonomy/term/50, սա մեր դպրոցի TVն է: Նայի՛ր տես ինչքան լավ են մոնդաժ անում: Մենք էլ ունենք մեր վիդեոբլոգը: Դե մերը ավելի ուսումնական է: Առցանց TV է կոչվում: Եթե ուզում ես գրիր ինձ ես քեզ լինքը կուղղարկեմ: Ու դու պետք է հաշվի առնես հասարակության կարծիքը, որովհետև քո վիդեոները դիտում ու գնահատում ինչքան դու ավելի հետաքրքիր ավելի լուրջ թեմաներ ընտրես այդքան քեզ ավելի կսիրեն: ՀԱՎԱՏԱ....

    ОтветитьУдалить